- I like

Nu är jag väl hemma i Österskär igen, efter en hemma-helg. Suck.

Så, vad har vi gjort i helgen?
Slappat. Bara slappat. Det jobbiga är att jag får en sån inre stress.
Jag vill hinna träffa alla, equally share my time. Men det går inte. Det går aldrig ihop!
Jag blev så ledsen, hann till exempel bara utbyta typ fem ord med pappa.
Och hade verkligen velat se en film med Ullis. Men å andra sidan väntade Pill och Marcus.
Samtidigt hade jag verkligen velat åka till mormor. Saknar henne.
Det är så mycket vilja, så lite tid, så kanske jag hinner med mindre än jag skulle bara för denskull.
hur kul hade det inte varit att gå och se Patas på Dido? Pucko. Jag satt hemma och såg Sing A Long.
Men det var skönt för själen, det med, men det känns ändå så dumt.
Om någon har recept på hur man får 24 timmar att kännas som 48, hör av er....!!

Något jag åtminstone hann med....
första två avsnitten med Supernatural, säsong 4!!  Tillsammans med Pernilla och Marcus!
Oh my God! Säger bara det. Fan, jag hoppas det blir så bra som det verkar!!
Jag skulle kunna skriva en lång bit om detta, men med tanke på uttråkningsnivån
samt det faktum att folk som inte sett klart säsong 3 ännu inte skulle bli glada på mig då =P
Men my oh my oh my, det kommer bli a fierce battle. Och jag är lugnad. Fullständigt.
Jag älskar The Winchesters ;) och makarna Nilsson/Tjötasp med för den delen.

Så. En rätt fullsmäckad helg. Fick äntligen ge Fanny hennes present.
Ett pentagram. För beskydd, när inte Storasyster kan finnas där.
Jag ville ge henne det, för det känns som en sån viktig grej.
Jag hoppas att hon ska ha nytta och glädje av det!

Anywho...

Hur lite jag än hann med....
...det var i alla fall så skönt att få umgås med pompisarna och familjen!
Älskar er så saatana mycket!

Nu ska jag se rysare med Jensen Ackles ... "Devour"
Intressant att se honom som någon annan än Dean Winchester. Älska xD
kommer troligen bli en fet besvikelse, men what the fuck....
Same ögongodis, different character! <3
Kan utvärdera sedan ;)

Tills dess, ha det gott.
Puss
Josefine


Kommentarer
Postat av: Sharon

Men vad är det du säger söstra mi, är det du som är hemligt förälskad i mig?:O

Fast det är klart, jag är ju hemligt förälskad i dig ;) Så, det vore ju inte mer än rätt om det var ömsesidigt, eller hur?

<3<3<3

2008-09-29 @ 00:13:57
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0