Kåmpakt kåntaktannåns

Glad, trevlig, men alldeles för blyg flicka söker...!

Jag:
* Är en flicka som gärna vill tro att jag är en kvinna, men som i de flesta situationer har fel...
* Har glimten i ögat, med vissa inslag av rapp-i-käftinen och allmänt dålig humor, dvs;
  Jag skrattar mer än gärna åt ett dåligt skämt á la Eddie Murphy eller nån annan stjärnsmäll.
* Tycker mycket om att vara ute i naturen, men tar mig alltför sällan tid till det.
* Studerar Arkeologi på Stockholms universitet
* Är inte så jätteförtjust i mitt utseende, och har en förmåga att gömma mig på de flesta sätt.

Du:
* Är en pojke som kämpar emot den inre mannen, som emellanåt försöker få några ord sagda.
* Har nära till ett skratt, trevligt utseende, och förmåga till enormt tålamod.
* Tycker om djur av de flesta slag, och ser gärna en hel skock av dem i framtiden.
* Gillar att vara i naturen, att röra på dig, och är en sjuhelsikes till kille att inspirera andra att göra detsamma. 
* Ser inga problem i att ta initiativ, tycker om det impulsiva och är inte rädd för "att inte ha en plan".
* Anser det vara någorlunda okej med en tjej som vill sitta i en grop och pensla fornfynd for a living.
* Innehar med fördel toppbetyg från Riddare i Rustning med Vit Springare - skolan.

Intressant? Ring 555-DESPERATE-780

Kommentarer
Postat av: Sharon

Lovely! Ska hämta mobilen och ringa omedelbums...!

<3

2008-10-26 @ 22:04:50
URL: http://shass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0