Suicidal Teddybears and stuff

Hallå eller

Nu var det aplänge sedan jag skrev igen!
Först: Ingen omtenta för Josefine. Jag klarade mig.
Läste just igenom mitt förra inlägg och insåg hur längessen det faktiskt var jag skrev xD
Jag fick mycket mer poäng än jag trodde, fick till och med VG på stenåldersdelen.
Men, å andra sidan, så känns det många gånger som om läraren var in a good mood när
han rättade min tenta =S jaja, whatever, bara jag slapp göra om. Tycker jag.
Så, nästa tisdag blir det en ny tenta... på järnålder och vikingatid.
Känns inte ett jäkla dugg bra, måste jag säga.
Ska se om jag kan tvinga Katarina att plugga med mig nu i veckan...
Har börjat lite smått med min post-it-lapps-galenskap.
but there's a lot of work to do, I tell yeh.
Våran lärare är dessutom en liten knallkörk som jag inte förstår alla gånger...
Men... blir det omtenta så blir det... får försöka tänka så.

Har varit hemma i helgen, väl behövligt.
Och som vanligt höll jag tillbaka det skrik som spelade i halsen
"Mamma, jag vill inte åka tillbaka, jag vill vara liten och vara hemma med er"
Det suger att vara förståndig och veta vad det är man bör göra...
(ibland är jag ju det i allafall)


Och min Supernatural-besatthet remains.
Såg 6 avsnitt av säsong 4 med Pernilla och Markus i fredags.
Så nu är vi ikapp USA..... Älska älska älska *skrattar*
Det var i allafall banne mig det bästa på länge...
En Dean smittad av Yellow Fever och superfeg, en gigantiskt, deprimerad
och självmordsbenägen teddybjörn, och ett avsnitt helt i svartvitt, komplett med Dracula, Varulv och Mumie, 
bara för att nämna några av höjdpunkterna. All my respect to Kripke and his crew.
Och icke att förglömma, så var det hur mys som helst att umgås med mitt favoritpar!


Men nu, go'vänner, ska jag göra mig i ordning,
och sedan såsa bort 40 minuter av mitt liv på roslagsbanan.
Där jag förresten fick skäll igår av en sur konduktörska,
twice my size, för att jag hade fötterna på sätet. Attans!
Kunde knappt hålla tillbaka garvet när tanten framför sade till gubben
som satt bredvid henne att "det var riktigt gjort".
Nästa gång hon är konduktör ska jag ta av mig skorna och ha fötterna på sätet.
Bara för att jävlas. På det humöret är jag just nu. Moahahahaha!

Ska försöka kladda ner nåt mer vettigt så småningom, tills dess;
Ge nu upp, eller börja slåss!

Puss
Josefine


Kommentarer
Postat av: Sharon

Men dy skriverr jy aldrig den bloggen på jy. 'ar dy pestämt att inte göra den? Det ärr zå rolig läsa din den bloggen, dy fårr inte slyta skriva den!



Ny måste jag forrtsätta skriva den demotografisk transition. Det ärr inte kyl.



Je t'aime

Lillasysterr Snyttefiltsvargen

2008-11-20 @ 11:34:30
URL: http://shass.blogg.se/
Postat av: Fanny

Suck Det är ju Ge nu upp, eller börja slåss SLÅSS SLÅSS.

2008-11-21 @ 18:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0