Carry on - And I will Forever

Sådärja.
Nu är jag i Stockholm. Sitter i mitt lilla rum, och försöker pigga upp mig själv med lite Edguy.
Har precis ätit med familjen jag bor hos, första gången.
Mitt rum är, well, som sagt, litet, men jag tror jag har fått till det så det känns bra.
Ganska gött skrivbord, långt som skrutt xD får plats med TV:n på till och med. Det ni..
Tror jag ska se på film sedan, eller kanske spela lite Folklore, till och med.
Men först ska jag med min hyresvärd ner till centrum, så jag kanske hittar lite där också...
Har fått se var närhandel, buss och tåg finns, samt fått tips om var man kan ta en promenix.
Vore inte heller fel, lite luft to clear my thoughts. Men inte i kväll. Törs inte. Nopes.
Ska nog häcka här framför datorn/TV:n, tycka lite synd om mig själv och sådär.

Longing drives bad memories away.

En kort rapportering, I know.
There's more to tell, but I have no power to right now.

I'll be in touch, as always.

Puss
Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0